Drogi Kupujący. Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt z jakiegoś powodu nie jest odpowiedni lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, który zamówiłeś, zawsze jesteśmy gotowi wymienić produkt lub przyjąć go z powrotem po zwrocie. Bardzo ważne jest dla nas poznanie powodu zwrotu lub wymiany towaru, a nasz zespół pomoże rozwiązać problem w najlepszy możliwy sposób.

  • Skontaktuj się z nami.
  • Daj nam znać, dlaczego chcesz zwrócić przedmiot i podaj numer zamówienia.
  • Drogi kupującym, proszę starannie zapakować przedmiot, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Informujemy, że nie odpowiadamy za szkody powstałe z winy kurierów. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do tego, czy Państwa produkt jest odpowiednio zabezpieczony, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Przed zwróceniem produktu upewnij się, że znajduje się on w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzonym i zawiera wszystkie akcesoria.
  • Zwróć przedmiot do naszego magazynu. Lista adresów znajduje się poniżej.
  • Zwroty pieniędzy – po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto. Czas realizacji zwrotu wynosi do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jako firma zawsze staramy się zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia, dlatego zawsze jesteśmy dostępni, aby pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań lub niepewności. Liczymy na owocną współpracę z Państwem w przyszłości!