Dodaj produkty do porównania
Dodaj do schowka
0
Koszyk

Fotel fryzjerski Atlant. Piękny, wygodny fotel o klasycznym designie. Model prezentowany jest w kolorze czarnym z czarnym wypukłym kwadratem na podnośniku hydraulicznym. Kolor skóry ekologicznej można wybrać według własnego uznania. (Zobacz dostępne kolory) Czas produkcji fotela fryzjerskiego wynosi 20-30 dni. Cena fotela Atlant obejmuje podnośnik hydrauliczny, czarny wypukły kwadrat.

Podłokietnik Nie
Kolor tapicerki Zobacz dostępne kolory
Zaloguj się
za pomocą
Oceń produkt
Wyślij
Udostępnij

Fotel fryzjerski Atlant pięcioramienny kryż bez kół srebny pneumatyka

Na zamówienie
Artykuł: Atlant
890 zł
Do porównania
Zaloguj się, aby
dodać produkt do schowka
%
Zaloguj się, aby wyświetlić rabat skumulowany

Odbiór własny z naszego sklepu - gratis!

Przesyłka kurierska - od 35 zł

Paczkomaty InPost -  od 25 zł

  • Płatności elektroniczne: Przelewy24
  • Przelew na konto bankowe
  • Gotówką lub kartą w sklepie stacjonarnym

FRIZLAB pragnie podziękować za zakup naszych produktów.


1. Przedmiot i ogólne zasady gwarancji:

1.1 Producent, FRIZLAB, udziela gwarancji na produkty wytwarzane i dostarczane przez naszą firmę na podstawie niniejszej karty gwarancyjnej.

1.2 Okres gwarancji wynoszący 1 rok liczony jest od daty odbioru towaru przez Kupującego od Sprzedającego (od daty faktycznego odbioru towaru przez Kupującego).

1.3 Gwarancja obejmuje sprzęt dostarczony przez "FRIZLAB" dla kluczowych jednostek: siłowniki hydrauliczne, mechanizmy podnoszące, integralność materiałów okładzinowych, integralność ceramiki, integralność wyrobów sanitarnych, a odpowiedzialność Producenta występuje tylko wtedy, gdy wady faktycznie dostarczonego sprzętu są spowodowane wadami produkcyjnymi, wadliwymi materiałami, uszkodzeniami z winy Producenta.
- Naprawy gwarancyjne wykonywane są w zależności od dostępności karty gwarancyjnej;
- gwarancja obejmuje wymianę wadliwych części, elementów korpusu mebla, boazerii, okuć;
- w przypadku wykrycia wady wystarczy, że Kupujący zadzwoni pod numer telefonu wskazany w Karcie Gwarancyjnej. Pracownicy serwisu dokonają oględzin i usunięcia wady w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od momentu zgłoszenia;
- w przypadku, gdy wada wymaga wymiany części, która nie jest dostępna na stanie magazynowym Sprzedawcy w dniu wykonania usługi montażu, Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady w terminie 45 (czterdziestu pięciu) dni kalendarzowych;
- w przypadku wycofania kolekcji mebli ze sprzedaży w okresie gwarancji, Sprzedawca jest uprawniony do zapewnienia alternatywnego zamiennika. Jeśli kolekcja jest w sprzedaży, część zostanie wymieniona.
 
W okresie użytkowania mebli:
- nie należy dopuszczać do bezpośredniej ekspozycji elementów mebli na działanie promieni słonecznych;
- meble nie powinny być instalowane w pobliżu urządzeń grzewczych;
- temperatura podczas pracy mebli +10°C ÷ +30°C;
- wilgotność względna podczas pracy mebli 45÷65 %;
- nie dopuszczać do kontaktu mebli z agresywnymi cieczami (kwasy, zasady, oleje, rozpuszczalniki itp.).
- chronić meble przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spowodowane uderzeniami twardych przedmiotów, proszków ściernych, a także nadmiernym obciążeniem fizycznym.
- kurz należy usuwać z powierzchni mebla za pomocą miękkiej szmatki;

 
Gwarancja nie obowiązuje w następujących przypadkach:
- obecność uszkodzeń mechanicznych: pęknięć i wyszczerbień, zarysowań i otarć, uszkodzeń narożników i krawędzi powstałych z winy osób trzecich lub Kupującego;
- niewłaściwego użytkowania i pielęgnacji mebli;
- z powodu i w obecności śladów samodzielnej naprawy lub demontażu przez Kupującego;
- naturalne zużycie i blaknięcie materiałów;
- niewłaściwego użytkowania mebli;
- nieprawidłowe działanie spowodowane siłą wyższą.
 
Wadami produkcyjnymi nie są:
- osobliwości wynikające z faktury materiału lub stylu produktu
- nieznaczna różnica w kolorze między elementami produktu a próbką
- rozbieżność kolorystyczna z wcześniej zakupionymi zamiennymi elementami meblowymi
- uszkodzenia i zmiany koloru spowodowane oddziaływaniem zewnętrznym
- ścieranie się powłoki w miejscach częstego kontaktu
- poluzowanie połączeń w trakcie ciągłego użytkowania spowodowane brakiem pielęgnacji.


Dziękujemy za zakup sprzętu od naszej firmy.

Kontakty serwisowe:

e-mail: frizlabservice@gmail.com

tel. +48 664 560 075

Ihor Drevetskyi

W górę

Dbamy o Twoją prywatność

Ta witryna korzysta z plików cookies w celach marketingowych i statystycznych, a także, dla bezpiecznego i optymalnego korzystania z serwisu. Możesz to zmienić w ustawieniach przeglądarki. Skorzystaj z przycisku «Akceptuję cookies», aby udzielić zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej dowiesz się z Polityki prywatności.